Balta autovadītājiem piedāvā īpašu auto apdrošināšanu

Pagājušā gada oktobrī apdrošināšanas sabiedrība Balta sadarbībā ar tirgus un sociālo pētījumu aģentūru Latvijas Fakti veica fokusgrupu aptauju, kurā tika noskaidrots, ka klientu – auto apdrošinātāju – vajadzības ir specifiskas un dažādas. Kā liecina apdrošinātāju pieredze, tad bieži vien standarta KASKO nosacījumi neapmierina klientu vajadzības. Tāpat klientu auto ir par vecu, lai pirktu KASKO.

Ņemot vērā pieaugošās klientu vajadzības un faktu, ka arvien biežāk Latvijas autobraucēji saskaras ar dažādām nestandarta situācijām, kā rezultātā auto īpašniekam rodas būtiski zaudējumi, apdrošināšanas sabiedrība Balta ir izstrādājusi īpašu auto apdrošināšanas piedāvājumu. Jaunais piedāvājums palīdzēs autobraucējiem izvairīties no nevēlamām papildus izmaksām situācijās, kas iepriekš netika iekļautas standarta OCTA vai KASKO segumā. Vienam šoferim tās var būt mājas mīluļa saskrāpētas durvis, ar sajūsmu sagaidot mājās savu saimnieku, citam tās ir dusmās aizcirstas durvis, kā rezultātā saplīsis stikls, vēl citam – nozagts jumta bagāžnieks.

Baltas jaunais auto apdrošināšanas piedāvājums ir izstrādāts 3 līmeņos – pirmais līmenis ir uzlabota OCTA polise ar iespēju izmantot daļu no KASKO seguma, piemēram, klientu, jo īpaši sieviešu, iecienīto palīdzības servisu uz ceļa 24 h diennaktī visā Eiropā. Faktu, ka šo apdrošinātāja piedāvāto pakalpojumu īpaši iecienījušas daiļā dzimuma pārstāves apliecina Baltas un Latvijas Faktu pagājušā gada oktobrī veiktā fokusgrupu aptauja. Savukārt otrais un trešais apdrošināšanas variants ir KASKO polise un visu risku KASKO. Kā norāda Baltas speciālisti, tad jaunais apdrošināšanas risinājums būs aktuāls ikvienam auto īpašniekam – gan ģimenei ar vienu auto, gan uzņēmumam ar pāris spēkratiem, gan arī kompānijai ar plašu autoparku.

Apdrošināšanas sabiedrības Balta pārdošanas direktors un valdes loceklis Aivars Vilnītis norāda, ka uzņēmumam attīstot jaunus darbības virzienus un pakalpojumus, vienmēr ir svarīgs klienta novērtējums. Tādēļ, lai spertu soli pretī mūsu auto īpašniekiem, Balta piedāvā uzlabotu risku segumu, kas gan fiziskām, gan juridiskām personām ļaus izvairīties no strīdīgām situācijām un gadījumos, kad piemeklējusi nelaime, nodrošinās tieši tādu auto servisu, kādu klients sagaida.

Jaunā piedāvājuma ietvaros visiem KASKO klientiem tiks piemērots inovatīvs atlīdzību koncepts – „Auto remonta kvalitātes garantija”.

Jāatzīmē, ka jaunā apdrošināšanas piedāvājuma mērķauditorija ir ne tikai ģimenes un citi transportlīdzekļu īpašnieki ar vienu auto, bet arī ikviens uzņēmums ar autoparku.

Baltas atlīdzību dienests šā gada februārī veica to klientu aptauju, kuru automašīnas bija cietušas auto avārijās un saņēmušas auto remonta pakalpojumus. Pētījuma ietvaros tika noskaidrots, ka 3 galvenās laba autoservisa pazīmes klientu skatījumā ir auto remonta kvalitāte (gan kosmētiskais remonts, gan mašīnas tehniskais stāvoklis), remonta izpildes laiks un autoservisa darbinieku apkalpošanas kultūra saskarsmē ar klientiem. Jāuzsver, ka kopumā gandrīz 90% no aptaujātajiem klientiem ir apmierināti ar Baltas ieteiktā auto servisa darbu kvalitāti. Tāpat 85% respondentu norādījuši, ka arī turpmāk labprāt auto apdrošināšanas jomā sadarbotos ar Baltu.

Vairāk informācijas par jauno Baltas apdrošināšanas piedāvājumu variet uzzināt zvanot uz www.abcpolise.lv klientu atbalsta tālruni 22001020.